fredag 4 april 2008

Livskvalitet

Nu börjar våren komma lite i allafall. Underbart!
Igår gick J,T,S och jag på en promenad med vovvarna och när vi kom i närheten av Café Marmelad som alltid är super snabba på att sätta ut sin uteservering så blidde det ett stopp!
Morotskaka och en Latte... en Latte gjord av inte mindre än västsveriges bästa Barista!
Det var väldigt gott, speciellt kaffet. Och så var det fascinerande att se hur hon bara hällde i skummad mjölk från en liten kanna och skapade konstverk som mitt hjärta ni ser och fina löv som att det bara råkade bli lite mönster utan att hon ansträngde sig.
Vi konstaterade allihop att det kändes lite som att vi satt en tidig vårkväll på uteservering i Paris eller så!
Och nu mår jag bra igen... men var trött bra länge och hostig.
Och förresten, Tack alla för grattandet! Jag älskar er så! PUSS

1 kommentar:

Anna Maria Niia sa...

Shit... jag som är så kaffesugen... Det blev ju inte bättre med att se den bilden... Måste göra mig en kopp kaffe... Jag abstinens yrar... Jag vill också vara i "Paris"... Och gå i alla roliga affärer... och dricka riktigt kaffe...