torsdag 17 juli 2008

Lugg, Bangs, Fringe EGO



Jag har skaffat mig Lugg, skapad av E. (hon är otrolig) Samt färgat svart med lite rött i.

Känner mig lugnare efter semester. Men fortfarande alldeles för tom i huvudet, och alldeles för förvirrad. Men tröttheten börjar släppa.

Har börjat måla med hjälp av T:s mamma. Får se när jag lyckas bli klar med den bilden. Det går bättre än vad jag hade trott efter så många års uppehåll från penslar och färg.

Imorgon kommer min mamma =) Vi ska ha en myshelg.

Sen är det snart dags för syskonbarn igen och sen kommer sötaste M.

Så nu blir det fullt upp och jag har massor av bilder och massor med saker att skriva om. Och mer lär det ju bli nu!

Sen så är jag så korkad att jag skrev till min stora inspiration den vackra Mia att jag äntligen börjat måla. Och när jag håller på och trakasserar folk så, så är det klart att jag måste visa verket sen. Vilken skräck. Hon/du är så otroligt talangfull och jag som inte målat på 4 år eller så.

Men men, om jag känner rätt så behöver jag inte oroa mig, för hon kan nog se något fint i mitt skräp också!

KRAM

Inga kommentarer: