fredag 20 maj 2011

Have to's, must do's and want to's

AAAAAAAAAAHHHHHHH! Varför har blogger tagit bort mitt inlägg??
Det bara krånglar.
Inlägget bara försvann, men jag får väl skriva igen.

Det är mycket man behöver göra, måste göra och vill göra.
Jag behöver städa, rensa garderoben och sortera förrådet.
Jag MÅSTE göra en massa, fast som en vis väninna förklarat för mig så måste man ingenting. Man väljer ju själv vad man vill göra men det kan ju få konsekvenser om man inte gör det.
Man måste inte betala hyran, men det är lika bra att göra för man vill ju bo kvar.

Jag VILL lägga nytt golv i köket och scrappa men det är annat som har större prioritet.
Min älskade F har varit här och fått träffa alla mina bästa.
Imorgon och Söndag ska jag på en kurs om "Rättsligt kamratstöd" via RSMH med Sea och Z.
Det blir nog roligt.
Lägger in lite bilder.

Sneakpeak på mitt senaste projekt som inte är klart än. Sneakpeak at my latest yet unfinished project.

Jag har klätt om vår kontorsstol helt själv. Det var en av sakerna jag absolut inte behövde göra egentligen just nu. Blev rätt bra ändå. Refurnished a chair with new fabric..

Dålig bild men så här såg tyget ut som satt på stolen innan. Bad photo but this is the fabric that was on the chair before.

Blogger is strange, removed this post so I had to rewrite it.

I'm thinking about all the things I have to, must and want to do.
One of my friends told me once that you don't have to do anything, but you might wan't to do it to make it easier for yourself. For example: You don't have to pay your rent, but you might wan't to do it anyway to not get kicked out.

My F was here, I just love her. and she met all of my best friends.
Tomorrow and Sunday I'll be on a course. Might be fun!
I posted some pics. Enjoy!

Inga kommentarer: