onsdag 3 augusti 2011

Exploding with antlers

Jag är så arg nu!!!!!
Man kan inte stänga av mobilen till livet.
Att lita på någon är uppenbarligen inte samma sak nu.....
Man kan inte bara ignorera saker när det inte passar en.
Jag har väl helt tappat förståelsen för hur andra mår... men jag orkar inte.
Eller jag kan förstå att någon mår dåligt men jag förväntar mig att den är ärlig om det och inte gömmer sig.


Jag blir väl extra arg för att jag själv var likadan förut.. och jag tänker inte göra så igen. Jag ska göra allt för att inte göra så mot andra.


Jag vet liksom inte hur jag ska kunna hantera en situation som jag inte får veta något om.
Hur är det möjligt för mig?
Jag behöver bara några rader, några enkla meningar. Inte ett enstaka ord.
Och vi ska vara nära... har vi glidit ifrån varandra?


Lägger in en bild på ny fotokonst....




I'm soo angry right now!!!
You can't turn off your mobile from life.
To trust someone must be different nowadays.
You can't just ignore things when you like to.
It seems I lost all understanding for the wellbeing of others... but I can't take it.
I can understand that someone's not feeling well, but I expect honesty about it.


I don't now how to handle a situation without getting to know anything about it.
How is that possible for me?
I need some lines, some simple sentences. Not one single word.
And we are supposed to be close.. have we drifted apart?

Showing a pic up there of new photo-art I made

Inga kommentarer: