måndag 23 januari 2012

Gospel, pony and a rose

För att vara lite kyrklig så här efter mitt sataninlägg så ska jag meddela att jag var och sjöng i en gospelkör idag.
Sjukt nervöst för jag var tvungen att sjunga upp inför körledaren.
Blev lite fel till att börja med men sen gick det bra, så jag fick vara med i kören.
Fick fin komplimang av körledaren. Kören heter Faith och klickar ni på namnet får ni upp hemsidan.


Tänkte för övrigt visa 2 kort jag gjorde på beställning till en kompis. Blev faktiskt nöjd, målade med akryl så det var lite pyssel att få ihop dom, var aslänge sen jag målade på kort. KUL!
Vad tycks:




To be a bit spiritual after my satanbox I'm happy to announce that I went to a gospel choir to sing today.
Got a really nice compliment from the choir leader and I joined them.


Thought I'd show you 2 cards a made as an order from a friend.
Painted on them with acrylic-color. Fun!
What do you think?

5 kommentarer:

Zara sa...

Alltså...my little pony-kortet är sååå fantastiskt! ÄLSKAR!
Ska ge dig en söt-ängel-bild så kan du få göra ett i den stilen till mig och min samling också ;)
Puss

Vivvo sa...

Tack, massa tack snälla du!
Oooj... en ängel.. tror du ja klarar det? PUSS

Anna Maria Niia sa...

Härligt att du hittat en kör!!! Underbara kort!

Vivvo sa...

Tack så mycket älskade syster. Ja det känns kul!

Zara sa...

Klart att du klarar en liten ängel!!! Du är bäst ju!