tisdag 12 februari 2008

Mysigt uppvaknande

Vaknade imorse innan väckarklockan ringde av att det lät som att nån knackade på rör. Min första tanke var att nån stackare satt fast i källaren och knackade morse kod för att få komma ut.

Sen så spred sig en varm känsla i kroppen och jag kom och tänka på något jag älskade när jag var liten. Jag var helt "hooked" på fragglarna och ett avsnitt som jag älskade handlade om när vattnet var slut i deras damm och dom skulle ha vattenshow.

Då ber dom "rörknackarna" att komma och knacka fram vattnet. Titta på videon ovanför och njut.

(fotnot: när mina kompisars föräldrar ville att jag skulle gå hem när jag var liten så sa dom bara att det var fragglarna på tv snart så sprang jag hela vägen hem. )

2 kommentarer:

Unknown sa...

jaaaaa....Mysigt*L*....Kram

Anna Maria Niia sa...

Fragglarna rules! Fast dozarna är nästan bättre, blir alltid så sugen att smaka på deras byggnader... dom ser så goda ut!

Skräphögen har talat!