torsdag 8 maj 2008

If I had a tree...



Det är som att tröttheten inte vill försvinna...

Hur mycket ska man sova egentligen?

Jaja... jag har spelat lite mario galaxy bara för att göra nåt förutom att titta på tv när jag är vaken...

Vet inte om det är en så bra lösning men, lyckas ändå komma ut i solen en del då Stoj behöver komma ut.

Och så har en liten Wilma kommit.Välkommen!! Hon är helt vansinnigt söt! Ni kan se bilder på henne hos Josse.

Hittade den här bilden, så roligt att konst kan vara så mycket.. så stort.

Ett gammalt träd som dött, blir helt sagolikt karamelligt och farligt trolskt med illröd färg.

Bra initiativ tycker jag! Följer den kloka och vackra Mias råd och försöker leta inspiration precis överallt för jag vill verkligen komma ifrån tröttheten och vill bli kreativ. Det riktigt kliar inuti (eller inomi som jag skulle ha sagt när jag var liten) av en massa känslor och vilja att använda händerna.

Jag har pannåer... jag har min acryl färg och penslar... så sätt igång.. Vad fattas mig?

Tack Minna om du läser detta! Du är så snäll!

Och Så finns det en viss magisk E som jag saknar så.. flytta till mig i götet!!!

kramar

Inga kommentarer: