måndag 5 maj 2008

I am not a brontosaurus!

Ska börja med att säga att helgen var underbar!
Både jag och T hade så roligt och mysigt med mina systerdöttrar!
Och jag saknade dom så fort tåget rullade ifrån mig på stationen.

Sist så störtbölade jag, idag lyckades jag att lugna mig och några tårar trillade sakta nerför kinden! Mest för att jag åtminstonde hade T kvar.

Varje gång någon ur min familj lämnar mig så känns det så tomt så tomt... som att dom försvinner med den del av mitt hjärta.
Frida får mig att känna likadant, Elin har inte varit här än men jag kan svära på att det blir samma sak med henne..

Jag ska lägga in fler bilder från helgen, men orkar inte nu!

Jag mår konstigt på något sätt...
Jag är trött och seg, har ont i kroppen och har huvudvärk.
Ena stunden är jag för varm, andra för kall.
Jag känner mig ensam men tycker att det är skönt att vara själv.
Jag vill ingenting, men samtidigt så vill jag allt.
Jag orkar inte göra något, men ändå så har jag spring i benen.
Först var allt för ljust, solen sken så att jag nästan kände mig hotad.
Nu så känner jag mig ledsen för att den är på väg att gå ner...

Som att tvinga sig själv att leva i ett ständigt missnöje, eller så har jag svårt att bestämma mig.
Det har jag väl i princip alltid haft.

Haha... vilket I-lands problem!

Ni kanske undrar över min titel på inlägget, det är en illustration som jag skulle vilja ha.
Se den på länken nedan:
http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=10017882

Och så har jag lagt in en massa inspirationer som länkar.
Titta på dom, det är mest konst, en del bloggar.
Underbara ting helt enkelt.

Puss

1 kommentar:

Anna Maria Niia sa...

I-lands problem eller inte...

Det är dina känslor och dom är viktiga! Du är viktig! Lyssna på kroppen, ibland vill den bara vara. Njut av det, det kommer fler dagar då kroppen vill något annat.

Kul att du hittat etsy finns ju hur mycket fint som helst där!
Har beställt en del där... slant visst...

Kram tänker på dig!