tisdag 7 april 2009

Som vanligt i framtiden

så har jag ju inte uppdaterat min blogg på ett tag....
Ovanligt..
Och tänk.. jag som hade blivit så fasligt duktig på det och allt...
Ibland blir inte saker riktigt som man tänkt sig helt enkelt.

Så nu är det sådär igen, mycket att berätta.
Mycket att visa.. men ork då?
Den har jag visst tappat...

Men, jag skulle vilja dela med mig av en sak (hoppas att skaparen av detta lilla under inte tar illa upp nu). Ni vet, ibland så gör människor runt en saker spontant som bara gör en sådär himlarns glad!!

Min HerrM skrivs jag mest med på msn då och då. Saknar honom, är glad att han har hittat sin underbar I och allt...

Men.. han gjorde en snabb sak, för att illustrera hur vår vänskap fungerar.
Och det är bara sådär sött och fint och värmer mig inifrån och ut, speciellt när det kommer från honom. Då han inte är en sån person som bara säger saker för sägandets skull.. eller skrivandets.. eller kanske målandets skull i detta fall...
Nåväl ni förstår mig nog. TACK M =)


And yet again I have'nt been that good at updating my blog.
How unusual... =p
Just when I had gotten so good at it and all...
Things never turn out as you planned huh.

So here we go again.. soo much to write about, soo much to show... but how about the energy...seems like I've lost that somewhere!?

But there is one thing I like to share. You know, when people in youre life sometimes does things spontaniuosly , small things that just makes you soo happy.
My mr M made a thing to me one of these days.. we only write to eachother sometimes on msn, an he sent me the picture below.

it Is a picture of him and a pic of me, and on the top of each line it says: "He wants to go this way" "And she want´s to go that way"

And in the middle it says: "But they meet here" "And it's always good there".
And it's just so cute, sweet and not at all something you'd expect from him.
It's even more precious and special because he just don't say anything for the sake of saying, or the sake of writing, or painting in this case =)

I think you understand. So Thanks M


Den går att klicka på så blir den större =O
The pic's clickable

Inga kommentarer: