onsdag 3 mars 2010

Ace of hearts and 2 birthdaycards.

Lägger in fler kort.
Det första har jag gjort till en tävling hos Nettantrollet.
Sen är det bara 2 kort jag gjort utan någon speciell tanke.
Båda dessa var det ett tag sen jag gjorde.

Det sista är ett av mina första kort =/

Sen har jag nyheter... *ler finurligt*
Jag har försökt hitta min egen stil när det gäller scrapbooking.
Och jag tror jag är på väg...
Ska inom kort lägga in bild på ett kort i helt ny stil.
Och även ett altrat anteckningsblock.
Första gången jag altrar något.

Spännande va??

Some more cards.
The first one is for a contest at Nettantrollet .
And then just two random cards I made.

The last one is one of my first cards.

And then I've got news... *piculiar smile*
I've been trying to find my own style in scrapbooking.
And I think I'm well on my way..
Soon, I'll post pictures on a card in a totally different style.

and I have also altered a notebook.
It's the first time for me altering something.

Is'nt this exciting??

6 kommentarer:

Lillnettan sa...

Du är riktigt, riktigt duktig på att göra kort!

Vivvo sa...

Tycker du verkligen det?
Tack Nettan!
Så så snällt sagt!

*rodnar* kraam

Marie sa...

Jag håller med Nettan, Riktigt Duktig! Ska bli kul att se vad du hittat på och blocket du altrat. :)

KRam!

CillaT sa...

Wow så läckra kort=)Det grön/svarta är superfint!

D sa...

Bra jobbat Knas fram för oss nybörjare :)

Ett Hjärter Ess :O det ska ju vara Spader Ess ju ;)

Ha det bäst hörs.

/D

Vivvo sa...

Tack tack, lite tack å sen tack!
Om ni bara visste hur glad jag blir!

Och förlåt Dan, det var verkligen en skymf mot dig =(

Kramar till alles