fredag 12 mars 2010

photo-shoot promenade

Var ute och promenerade häromdagen med E och hennes sjukt söta barn.
Tog med mig systemkameran för solen lyste så vackert.

Tog en del bilder och tänkte visa de som jag blev mest nöjd med.

Underbar T. Han är så fotogenique! Han blir alltid bra på kort,utstrålar sån lycka, och de där ögonen.


Lilla L. Hon är en sån liten sötkaka!Tycker att hon ser alldeles magisk ut på denna bilden.


Magiska E, vet inte om jag fick visa den här bilden... Men jag måste hon är så vacker. Utan smink tom, och med ett varmt leende när hon tittar på sin lilla T.


Växt, tyckte att det såg så fluffigt och fint ut mot den blå himlen.


Bonusbild, Mina nya fina gummistövlar. är dom inte söta?


Jag mår upp och ner nu.
Men det går nog bra.
Är helt trasig efter möte med försäkringskassa och arbetsförmedling.
Men jag tror och hoppas att det kan bli bra.

Ska snart lägga ut ett kort till i min "söt-morbida" serie, så se till att titta in snart igen!

Went for a walk with my E, and brought the system-camera cause the sun was out and was shining beutifully.

Took some pictures and I wanna show you the ones I liked most.

1. Cutie pie T. He's really fotoguenique. Always cute on picture, and those eyes!!!
2. Little L. Sweetness. I think she looks magical on this picture.
3. Magical E. I hope she's not angry with me for showing this pic. I think she's so beautiful.
4. Plant, I liked the way it looked all airy against the blue sky.
5. Bonus picture, my new rubber-boots. Aren't they cute?

I feel up and down right now. Just a bit broken.
I'll post a new "cute-morbid" card of mine soon. So come see me soon again!

Inga kommentarer: