torsdag 15 juli 2010

Bambi goes Nicotine

Om man inte orkar eller klarar av att ta sig ut...
Om man inte har färg hemma att måla med...
Om man inte har sina scrapsaker hemma...

Så kan man ta en systemkamera, fota konstiga saker och sen redigera bilderna.
Ibland skriker det inombords att jag måste vara kreativ fast jag knappt orkar finnas, och då är det ju bäst att lyssna eller hur!?

Jag är inte duktig på sånt här... så var snälla.



  Original bilden (the original pic)

If you can't manage/have the strenght to go outside...
If you don't have any paint to paint with at the moment...
If you don't have your scrap-stuff at home..

Well then you can take your camera, shoot strange things and edit them om the computer.
Sometimes it just screams inside of me to get creative though I hardly have the strenght to exist, and then it's best to listen. Aint it!?

I'm not good at this stuff, so please be kind.

2 kommentarer:

roensk sa...

Varför har ingen kommenterat den här fantastiska skapelsen? Mycket mystiskt. Jag tycker i varje fall den är helt sjukt bra.
Älsk!

Anonym sa...

får mig att tänka på när Bambi hojtar "The MEADOW" och nästan springer ut på ängen innan mamman hindrar honom... dödskallen i hörnet hintar tyst om att mamman senare själv dog ute just på ängen... Hursomhelst, dina kort är väldigt intressanta!
Stephanie