torsdag 29 juli 2010

El surprise

Ännu ett fotoprojekt.
Min älskade T har varit med om en rätt spännande och helt oväntad sak!! Läs om den HÄR
Läs för övrigt resten av bloggen med, riktigt bra. Nu är jag kanske partisk men även andra säkra källor instämmer!

Så med det i tanken så gjorde jag och Z ett fotoprojekt för ett tag sen.
Vi använde oss av T:s wrestling dockor (förlåt T,  wrestling-action-figurer), fejkblod, vaxduk, en kapsylöppnar-motorsåg och nu i efterhand redigerat i dator.

Här är resultatet: 



Another photo-project.
My beloved T has experienced a rather surprising and exciting thing. Read about it HERE
Read the rest of the blog too. It's really good.

So with that story in mind me and Z created a photoproject a while ago.
We used T:s wrestling dolls (sorry T, wrestling-action-figures), fake blood, a wax cloth and afterwords editing in the computor.

You can see the result above.

4 kommentarer:

el candy sa...

HAHAHAHHA instämmer heeeelt i dockor vs actionfigur-debatten. som inte ens är en debatt men vore det som så skulle jag vara på din sida:)

Vivvo sa...

Haha, det är en väldigt känslig fråga förstår du.
Och extra kul att säga dockor då givetvis.

Jag har en liten idé om att ta med mig Tomas farliga "dockor" ut och få dom att göra gulliga saker med kameran i högsta hugg.

Det finns på min to-do-list!

kraam

Miaa sa...

Ojojoj, jag kan ju inte direkt säga mysigt kort...;-) Det var ett coolt och mycket kreativt kort!!:-)

MVH Miaa

Vivvo sa...

Haha, tack så mycket Miaa!
Just det här var inget scrappat projekt utan bara fotokonst eller vad jag ska kalla det!

Det ligger en hel del scrappade saker i bloggen också!
Kikade över och tittade hos dig!
Mycket fina alster!
kram på dig