onsdag 18 mars 2009

Remember the summer? No 3 Örebro kvinnersta

Ännu en del i sommarbildserien. Det här var i augusti.
Stoj hade precis försvunnit från oss. Men vi hade det ändå fint!
Jag E ,T och lillT var på kvinnerstadagarna. E höll på att få med sig en kanin hem =)
LillT hoppade länge länge i spindelmannen hoppborgen! Det var minsann kul.

Efter det så åkte vi och hälsade på E:s pappa som inte bor långt ifrån kvinnersta.
Solen sken och vi fick fika! Som ackompanjerades av att E dödade lite bin/getingar, därav tillbehöret vid kaffekoppen. E gillar INTE bin och getingar... men jag ska inte säga nåt, jag avskyr tvesjärtar.

LillT fick åka åkgräsklippare, och det var med lite skräckblandad förtjusning!
E:s pappas hund är en riktig mysis, Olle heter han.

Bilden längst ner i mitten var samma dag då vi åkte till mamma för att sprida Stojs aska.

Och i mitten till höger så är det en bild på mig och min Finnchipps hund Chip som är alldeles underbar. En laika. västsibirisk? tror ja. Jag minns aldrig. Vi hälsade på en sväng i Laxå innan vi åkte hemåt. Med massa mat i magen som vanligt när man träffar den familjen!

Bilden prick i mitten är en av E:s alla sovställen. Haha.. så trött var hon, kanske berodde på att det var ett litet frö i magen redan då!? måste varit precis då nån gång det sattes igång!

Längst ner till höger är min FINA! Som orkar.. massor och som alltid ställer upp. När han såg bilderna nu så sa han: Vilken mysig dag det där var! Och jag kan bara hålla med!

Mysiga augusti! Det var ändå en fin månad. Saknar E och lillT massor. Saknar sommaren!

Some pics from last summer. This is a series of pictures from last summer. Just to remember how much we really did, and how great it was. And to make me feel as summer is not that far away.

Inga kommentarer: