fredag 3 juni 2011

Cupcaketime

Trött....
Det känns som att det varit lite väl mycket ett tag.
Jag har mitt i allt virrvarr glömt av mediciner och det tar tid innan jag kommer på rätt köl igen men det är på väg uppåt. Jag har sovit mycket, och fått minnas hur det var att må mycket sämre...
Det är otäckt... förstår inte att jag mått som jag gjort. Är så glad för medicinering och hjälpen jag fått.

Bakade muffins häromdagen, det var sjukt länge sen sist så jag var ringrostig.
Det blev bananmuffins med werthers karameller i och en chokladkola topping.
Dom blev ok men jag är inte nöjd, platta och fula och smaken hade kunnat bli bättre.
Men jag måste börja baka mer, jag bara köper på mig muffinsformar men bakar inget.

Visar även ett dopkort jag gjort till världens sötaste Lilja.







Tired ....It feels like it's been a bit to much for a while.

And in the middle of it all I forgot my medicins.
The result is me being awful and tired but it's getting better now.I had to remember what it was like to feel much worse ... 
It is scary ... I can't understand that I've felt like I did. I'm so happy for my medication and the help I've received.

Baked muffins the other day, it was a long time since last time so I was rusty. 
I made banana muffins with Werther sweets and a chocolate fudge topping. 
They were ok but I'm not satisfied, flat and ugly and the taste could have been better. 
But I have to start baking more, I only buy on muffin cups like Iäm collecting them and then I don't bake.

Also want to show you a baptism card I made for ​​the cutest Lilja.

1 kommentar:

Zara sa...

Åååh, vad fint kortet blev! Fick ju aldrig se det jue...
Enkelt och alldeles superfint. Duktiga du!