lördag 11 juni 2011

Guestbook reveal

Första dagen på länge jag kommit ihåg att ta min medicin... Yaay för mig.
Hoppas jag stabiliserar mig nu. Om jag kommer ihåg att ta dom fortsättningsvis förvisso. Det är ett problem..


Så tänkte jag tacka Y för hundpassning igår!! Tack tack tack!
 Och tankar till J som ligger på sjukhuset, tänker på dig och vet att det kommer gå bra. Kramar

Nå här kommer gästboken som jag visade en sneakpeak på för ett tag sen.
Säg gärna vad ni tycker!
Den är alltså till ett bröllop.
Kriterierna var:
Stort bröllop= stor bok
Brunt vitt och rosa
Shabby chic, bohemiskt romantiskt

Framsida
Vissa delar som bokstäverna och hjärtat skimrar men det syns tyvärr inte

En del av insidan, plus band som jag satt fast i boken
Baksidan, dessa hjärtan har jag gjort genom att "stöppla" eller lätt rotera en pensel med stämpelfärg över en mistmall.



Wow I remembered to take my medicins today... yaay for me!
I hope I will keep remembering now.


And the pics today is of the guestbook I showed a sneakpeak of a while ago.
It's for a wedding. Tell me what you think!

Inga kommentarer: