söndag 5 juni 2011

Rainbowlove

Var på hbtq-festivalen idag med Joch S och deras lilla Lilja. Jag är så stolt över dom!
Gick med dom i regnbågsparaden. Mycket fint.
Kärlek är kärlek och jag är jätteglad att jag fick gå med dom i regnbågsfamiljernas del.

Råkade säga ja till att bli filmad..dom filmade mig och jänta.. vet inte varför ja tackade ja.... pucko.
Ikväll texas Longhorn med T, svärföräldrar, T:s bror och hans vackra Candy.

Jag är dock lite slut efter paraden, men det går nog bra. kram på alla



Went to the hbtq-festival today with J, S and their little Lilja. I'm so proud of them!
Walked in the rainbowparade. Lovely!
Love is love and I'm really happy I got to share it with them.

And I accidentally said yes to be filmed, me and Jänta... I don't now why I said yes... stupid...
Tonight food at Texas Longhorn with T, parents in law,T:s brother and beautiful Candy.

I'm a bit exhausted after the parade, but I guess it'll be ok! HUGS

Inga kommentarer: