onsdag 8 juni 2011

My mojo's GONE

Vad händer?
Jag kan inte scrappa längre... allt ser ut som skit...
Jag får panik!
Jag kan för övrigt inte ens scrappa om jag inte har något som ska göras, nån som fyller, en beställning osv.
Just nu har jag bara ännu en gästbok till ett bröllop att göra tills augusti, och den vågar jag mig inte på i ren rädsla för att den också ska bli skit.

Jag fortsätter även att slarva med medicin, vet inte vad som händer. Tror det är och varit lite för mycket.
Försöker få mig själv iordning igen, men det är svårt.
Nationaldagsfirande på café slätta blev en succé och det kom väldigt många. En herre dök förbi på förmiddagen och undrade om vi ville att han skulle spela och sjunga lite. Och det ville vi såklart.
Vips så var han där med högtalare keyboard och mic och satte igång.
Det blev jättefint. Jag säger ju det, sånt händer bara i göteborg och på slättas kanske ska tilläggas.

Ska visa ett  kort, som jag gjorde precis innan min skaparkraft sakta började försvinna... är frustrerad över detta.... GAH




What's going on?
I can't make anything? Everything I make looks like crap.
I'm panicking!
And to make the matter even worse, I can't make anything without having an occation like a birthday or an order from someone.
At the moment I have another guestbook for a wedding, but I'm afraid of making it right now cause my mojo's gone... you see?

And I keep forgetting my medicins, don't know why... A bit to much been going on maybe.
We celebrated Swedens nationalday at café slättas, it was a sucess.

Well well, I'll show you an old card from the days when I still could make descent looking things... frustrated!

Inga kommentarer: