onsdag 6 maj 2009

3 Years!!!!!



Det är sant! Den 6 maj så var det 3 års dagen sen jag och T blev ihop.
I vått och torrt! På bilden ovan så var jag lite av ett nervvrak och T tröstar mig.
Vi hade precis anlänt Kairo och det hade hänt en del.
Vi firade då att vi varit tillsammans i ett halvår.
1 års dagen och 2 års dagen firade vi inte alls hehe..

Vi är inte som alla andra. På denna årsdag så jobbade T till 22,15.
Men när han kom hem så hade han gett sig den på att vi skulle göra nåt i allafall.
Så han sprang runt och stoppade ner saker i påsar och bad mig sätta på mig varma kläder.
Sen så åkte vi iväg i bilen med vår lånehund Fenix.

En snabbis förbi en mack där mer saker införskaffades.
Sen så stannade han till sist vid vår favoritbadplats sillvik.
Och där till vågornas brus så dukade han upp ett täcke att sitta på, tände en massa ljuslyktor runt oss där i mörkret och gav mig en filt.
Så åt vi varsin ciabatta och så delade han ett pepparkakshjärta i 2 som vi åt en halva var av.
En midnatsspicknick!!! Där satt vi under stjärnorna med bara månen som ljus och med värmeljuslyktor som tindrade runt oss. Så himlarns fint.

Den där karln alltså! Vad har jag gjort för bra för att förtjäna dig?
Du är underbar! Jag älskar dig såå mycket! Återigen, om ni bara visste. Min allra bästa vän är han. Mitt allt!

TACK för att jag fått dela 3 år med dig. Hoppas det blir mängder med år!!!

I'ts true, 6 of may was our 3 year anniversary.
Since we concidered ourselfs a couple that is.
The picture above is when we celebrated 6 months together and we were in Cairo.
I was upset at the time the picture was taken, and T was comforting me. A lot of chaos happend when we had just arrived in Cairo.
We havent celebrated any anniversary since then.
Strange.haha

This time T worked late but still wanted to do something.
So he said he had something planned and asked me to wear something warm.
When he came home he packed lots of things and then we went on a ride in our car.

After one stop at a gas station where he bought some more stuff we ended up by the ocean.

So there hearing the waves against the shore, we sat on a blanket with lanterns around us under the stars eating ciabattas and charing heart formed gingerbread.
A midnight picknick.

Soo wonderful. How I love you!
I don't know what I've done to deserve you.
I'm looking forward to lots and lots of more years to come!

1 kommentar:

roensk sa...

40000 år till!