söndag 17 maj 2009

A glimpse of our home 2



En liten detaljbid från bokhyllan i sovrummet.
Och ugglor från en favvo butik i göteborg.
Kinesiskt siden är de klädda i.
En plåtask med oldschool tatuerings motiv från samma butik: Sorbet.
Och en bok om mig..

Tänk om det var så lätt.. en bok om en själv..
Just nu tänker jag för mycket..
Är orolig och nojjig och så..
Orolig för så mycket... jobbigt..
Det löser sig väl....men usch... bilderna min hjärna kan skapa är skrämmande..

A detail picture from the bookshelf in our bedroom.
Owl dressed in chinese silk and a metall box with oldschool tattoo motifs.
And a book about me...

Imagine if it was so easy... a book about yourself...
I'm thinking too much right now.
I feel worried and paranoid you know...
Soo many things to worry about... it's hard...
I guess it will turn out okey.. but the pictures in my head is so hard to ignore...

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej du, ditt lilla knas. Nu är det nog dags att uppdatera lite igen. Jag har ju suttit inne och pluggat i flera veckor och har ju sett fram emot lite tänkvärt fran dig. Om jag var dig skulle jag bums gosa lite med sötisarna och sedan skriva nagra rader för att glädja medmänniskorna runt om i världen. KRAM! Karin