tisdag 12 maj 2009

Pearl my world! My little poo



Jag tror att jag pärlade sist på fritids när jag gick i lågstadiet.
Men hur kul är det inte?
Detta är alltså min första pärlplatta sen dess.
Jag är ganska nöjd! Är ett My little Pony fan... och just nu så känner jag för att driva med allt.
Jag tycker ändå att jag fick till my little pony känslan!

Det enda som är synd är att jag strök den själv och jag vet ju inte hur man gör.. så den blidde för smält på vissa ställen!
Men visst är den lilla bajshögen bra söt?

På tal om My little pony så är jag helt besatt av de som modifierar dem själva.
Blir nog ett helt bloginlägg om det ämnet.

Mer pärlor till folket!
Tack till Illegalia!

This is the first time since I was little that I've made one of these.
And I'm quite happy with the result.
I am a My little pony fan, and this is not to be mean or something.
I just find it funny!

And it'll be even better next time, cause now I know not to iron it too much!
It's too melted in some parts.

I'm really fascinated of modified My little Ponys when we are on that subject.
So, soon to come on the blog: Modified My little Ponys!!!

Is'nt my little pile of poo adorable?
Thanks to Illegalia!

Inga kommentarer: