onsdag 24 februari 2010

My little costum

För ett tag sen, antagligen ett bra tag sen så pärlade jag en pärlplatta se inlägg.
En fyndig sådan där det stod My little Poo på. Och en söt bajskorv vid en regnbåge.

Jag har alltid älskat My little ponys, så fina och vackra.
Men roligt att se dom ur sitt element.
När jag skrev det inlägget så ville jag visa lite My little pony customs, det finns en hel kultur runt detta.

Av någon anledning så har jag inte fått tummen ur förrän nu.
Jag har letat fram ett par av mina absoluta favoriter, av alla tusentals vackra!!

A while ago I wrote a post of an artwork of mine. A My little poo pearled picture, see post.
A cute little turd by a rainbow.

I've always loved My little ponys, so pretty.
But I love to see them a bit different to.
When I wrote that post I wanted to show some custom ponys and I have'nt gotten around to do it until now.

Here are some of my personal favourites!

Länkar till konstnärerna i ordningsföljd/ Links to the artists in order:

2 kommentarer:

Anna Maria Niia sa...

Vilka häftiga!!!
Edward Var ju klart coolast!

Kram

Vivvo sa...

Mmm så fina!
Edward är min favvo också, givetvis.
Blir tårögd bara jag tänker på filmen. Älskade Johnny!

kram